Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka do Jezior Wysokich

Dnia 5 czerwca 2018 roku odbyła się wycieczka zorganizowana przez Ligię Ochrony Przyrody, Urząd Miejski w Sławie i Urząd Gminy w Kolsku do Ośrodka Przyrodniczo –Leśnego w Jeziorach Wysokich.

Udział wzięło 12 uczestników z naszej szkoły pod opieką p. Aleksandry. Naszą wycieczkę zaczęliśmy od zwiedzania ruin pałacu w Brodach, później udaliśmy się na spacer po lesie bukowo – dębowo – jaworowy ścieżką edukacyjną „Na Wąwozach”, gdzie dowiedzieliśmy się jakie gatunki roślin mogą się w nich zakorzenić. Obejrzeliśmy zbiory szyszek, zestawy liści, gałązek i krzewów, które znajdują się na ścieżkach dydaktycznych ośrodka. Dowiedzieliśmy się również, że ten piękny las, to przedwojenny park w stylu angielskim. Rośnie na wypiętrzeniach i wąwozach, które wyrzeźbił lodowiec bałtycki. Następnie wdrapaliśmy się na wieżę liczącą 176 schodów, mierzącą 41 m i stojącą na wysokości 114 m n.p.m., aby zobaczyć piękno krajobrazu. Kolejnym punktem wyjazdu było zwiedzanie zabytków w Lubsku - wieżę widokową, kościół, ratusz, kamieniczki miejskie.

Pogoda i humor nam dopisały. Zmęczeni, ale uśmiechnięci wróciliśmy do szkoły. Nasze wesołe miny na zdjęciach świadczą o udanej wycieczce. Z pewnością ją powtórzymy.

Dziękujemy organizatorom za wspólny wyjazd, miłą atmosferę i dobrą zabawę .

A.R.-K.

Galeria zdjęć:kliknij tutaj

Mapa strony

Kto nas odwiedza

Odwiedza nas 15 gości oraz 0 użytkowników.